pondělí 24. září 2018

Jak jsem dělal díru do světa: (ODKAZY na 20 mých fejetonů)

Koho to zajímá? Nevím, ale přesto zde odkazuji na mé různé životní zážitky, což má pro čtenáře plus, že se nejedná o vymyšlené fabulace, ale o mé vyprávění životních příběhů z mého dlouhého, klidného, ale též pestrého života.

Zde jsou odkazy "Jak jsem dělal díru do světa a jiné blbiny..."

1) Jak jsem dělal díru do světa, .............prokopáním se zeměkoulí do Austrálie..
2) Jak jsem čutal fotbal bez míče...........za války nebyly na trhu kopací míče...... 
3) Jak jsem vymyslel návěstí BUDIT  i  NEBUDIT  pro moji sestru Blanku.......
4) Jak jsem stavěl Most inteligence.......aniž bych byl nucen hnout prstem...........
5) Jak jsem řídil tank T-34
.....................po sotva pětiminutovém zaškolení..........  
6) Jak jsem vymyslel Bodování žen.......v práci, když nebyla žádná práce............
7) Jak jsem stanoval v údolí Želivky.....dnes je to tam všechno pod vodou..........
8) Jak jsem měl Den BLBEC.................cestou na randez-vous s dívkou Evou.....
9) Jak jsem kupoval podvazkový pás....ženě v Londýně na Regent Street...........
10) Jak jsem se vloupal do hotelu..........Ant. Zápotocký v Mariánských Lázních
11) Jak jsem se stal emigrantem............protože jsem bydlel u budovy Rozhlasu
12) Jak jsem byl středem plánu XYZ....pod záminkou doučování matematiky...
13) Jak jsem byl v pytli............................aneb proč jsem koupil ženě blůzičku....
14) Jak jsem jsem měl tři tchyně............ a všechny tři byly docela fajn...............

....................při prvém kroku po návratu do vlasti....
16) Jak jsem byl políben Nymfou............odpočívající tiše na parapetu okna........
17) Jak jsem byl v kadeřnickém salonu..maje asi jen tři vlasy děda Vševěda......
18) Jak jsem komunikoval s lidmi..........když jsem je chtěl zbavit blbé nálady....
19) Jak jsem to viděl s odstupem času....třiceti let a jak to vidím dnes.................
20) Jak jsem vnímal 2 hrůzné okupace...od sedmi let až dodnes..........................
 
Děkuji mým čtenářům, že mě čtou a prosím o Vaše komentáře...


Žádné komentáře: